CECHY CHARAKTERYSTYCZNE
– Zasilane silnikiem spalinowym Honda
– Silniki chłodzone powietrzem
– Silniki górno – zaworowe,4 – suwowe, benzynowe
– Każdy silnik chłodzony powietrzem
– Rozruch silnika ręczny za pomocą linki
– Pompa ciśnieniowa Triplex z trzema tłokami ceramicznymi i mosiężną głowicą
– Rozrusznik elektryczny (baterie nie są dołączone)
– Hydrauliczny hamulec silnika. Urządzenie to umożliwia hamowania silnika w fazie pracy By-Pass
– Zmniejszenie zużycia pompy i unikanie zabezpieczenie odpływowe chroni pompę przed przegrzaniem
– Ograniczenie poziomu hałasu
– „Poziom oleju” system ostrzegania o niskim poziomie oleju dla modeli z Hondą
– Płynna regulacja ciśnienia za pomocą zaworu By-Pass.
– Podawanie chemii na niskim ciśnieniu
– Łatwy do kontroli filtr wody
– Konstrukcja maszyny wykonana ze stali na solidne ramie redukującej wibracje silnika.
– Uchwyt pod lancę oraz wąż
– Miejsce do zamontowania bębna do węża ciśnieniowego (opcjonalnie)
– Duże koła jezdne o średnicy 315 mm.
ROZWIĄZANIA TECHNICZNE
By Pass: kiedy pistolet jest zamknięty, woda krąży w pompie. Bardzo często system jest połączony z zaworem termostatycznym, aby uniknąć nadmiernego nagrzania wody, która mogłaby uszkodzić uszczelnienia pompy.